کارت ویزیت الکترونیکی سازمانی- خدمت جدید کارن کارت

1397/06/25
کارت ویزیت الکترونیکی سازمانی- خدمت جدید کارن کارت

کارن کارت مفتخر است از سرویس جدید کارت ویزیت الکترونیکی خود؛ با نام کارت ویزیت سازمانی،  رونمایی کنید.

 

کارت ویزیت سازمانی چیست؟

کارت ویزیت وسیله ایست ابتدا برای معرفی و سپس ارائه راههای ارتباطی که امروزه با گسترش رسانه های ارتباطی نظیر وب سایت و شبکه اجتماعی سبب شده راه های ارتباطی بیشتر و بیشتر شوند. کارت ویزیت الکترونیکی ابزاری است که همه راه های ارتباطی را به صورت یکجا و یکپارچه به صورت دیجیتال در اختیار مخاطبین قرار می دهد. همانطور که میدانیم کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی به طور مستقیم استفاده نمی شود. اما شاید بتوان گفت به دلیل اینکه اولین مرحله تعامل با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیت می باشد و از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت.

کارت ویزیت الکترونیکی سازمانی چگونه کار میکند؟

 هر سازمان با ثبت نام تجاری خود در سامانه کارن کارت صاحب یک کلمه کلیدی یکتا خواهد شد و می تواند تمامی اطلاعات ارتباطی و همچنین تعداد بی نهایت عکس و فیلم در کارت ویزیت خود قرار دهد.

همچنین می تواند برای کاربران خود ( مدیران، کارمندان و کارکنان ) کارت ویزیت های مختلفی تعریف کند.

برای دریافت کارت ویزیت الکترونیکی یک سازمان کافی است نام کلمه کلیدی سازمان را به سر شماره 1000330 ارسال کنید و همچنین برای دریافت کارت ویزیت کاربران می بایست نام سازمان به همراه کلمه کلیدی کاربر را به همین سر شماره ارسال کرده تا کارت ویزیت در قالب یک پیامک ارسال شود.

مزایای کارت ویزیت الکترونیکی سازمانی:

  • ذخیره اتوماتیک در گوشی مخاطب
  • نمایش لوکیشن روی نقشه و مسیریابی
  • امکان دریافت از طریق QR Code یا پیامک
  • قابلیت ویرایش کارت ویزیت بصورت نامحدود
  • ارایه همه راه‌های ارتباطی بصورت یکپارچه
  • لینک به شبکه‌های اجتماعی سازمان
  • امکان به اشتراک گذاری کارت از طریق پیامک یا ایمیل یا سایر شبکه های اجتماعی توسط مخاطبین

کارت ویزیت الکترونیکی سازمانی چه مشکلاتی را حل می کند؟

با توجه به تغییرات مداوم چارت سازمانی شرکتها، یانکها و سازمانها ممکن است سمت، اطلاعات تماس کارمندان نیز تغییر کند که این امر مانع صدور کارت ویزیت کاغذی برای همه پرسنل سازمان می شود.با این امکان می توانید برای هر یک از افراد سازمان خود یک کارت سازمانی تعریف کنید و بصورت نامحدود آنرا ویرایش کنید.

بطور مثال می توان روی میز هر یک از مدیران شعب بانک، کارت ویزیت الکترونیکی و امکان دریافت آن چه از طریق پیامک و چه از طریق QR قرار داد.

 

کارت ویزیت الکترونیکی سازمانی