در مورد کارت ویزیت الکترونیکی بیشتر بدانید

1397/02/11
در مورد کارت ویزیت الکترونیکی بیشتر بدانید


همانطور که میدانید، کارت­های ویزیت جزء لاینفک تمامی کسب و کارها در سراسر جهان هستند. مدت­هاست که افراد به محض شروع کسب و کار خود، به فکر طراحی،چاپ و تهیه کارت ویزیت می­افتند.

شاید این کارت­های کاغذی تنها اطلاعات تماس شما را در اختیار مشتریانتان قرار دهد و راهی برای برقراری ارتباط باشد. اما در طول زمان، به سندی تبدیل می­گردد که نشان دهنده هویت و نام تجاری شما است.

امروزه، جهان به دنبال گزینه­ هایی برای حذف کاغذ می­باشد. راه­ حل­ های دیجیتال به آرامی جایگزین روش­های تبادل اطلاعات با کاغذ می­شوند و این سوال مطرح می­گردد که:

 

آیا  کارت­های ویزیت الکترونیک می­توانند جایگزینی برای کارت­های کاغذی باشند؟

طبق تحقیقاتی که در آمریکا صورت گرفته، 88 درصد افرادی که کارت ویزیت کاغذی دریافت می­کنند، نهایت تا 1 هفته کارت ویزیت را در پیش خود نگهداری می­کنند. بعد از آن یا کارت مفقود شده یا توسط خود فرد دور انداخته می­شود. در بین این بازه، معمولا افراد فراموش می­کنند که اطلاعات تماس را از روی کارت به دفترچه تلفن، یا مخاطبان تلفن همراه خود اضافه نمایند و برای همیشه امکان ارتباط با کسب و کار را از دست می­دهند. همچنین، مدیریت داده­ ها در فرم فیزیکی بسیار دشوار بوده بطوری که اگر آدرس کسب و کار تغییر کند یا خط تلفن جدید، اضافه شود یا اشتباهاً آدرس شبکه اجتماعی در کارت ویزیت درج نشده باشد، کارت ویزیت قبلی به نوعی از درجه اعتبار ساقط و مجدد باعث تولید هزینه­ های اضافی برای طراحی، تهیه و چاپ کارت ویزیت می­شود. برای غلبه بر این چالش­ها، کارت ویزیت الکترونیکی تکامل یافته است.

 

برخی از مزایای ارائه کارت­های ویزیت الکترونیکی عبارتند از:

تبادل اطلاعات در فرم الکترونیکی، صرفه جویی در چاپ کاغذ،  نگهداری آسان و کاهش هزینه،

گیرنده به راحتی می­تواند با یک کلیک اطلاعات را در فهرست مخاطبین، دفتر تلفن همراه اضافه کند و لیست تماس تلفن همراه در هر زمان و مکان بر روی هر دستگاه قابل دسترسی است.

 


کارن کارت، مجموعه­ ای کامل از ویژگی­ های کارت ویزیت الکترونیک را برای هر نوع کسب وکاری فراهم می­کند تا مخاطبین خود را ذخیره، مدیریت و با آنها ارتباط برقرار کنند.

هیچ تفاوتی ندارد که شما دارای چه شغل یا کسب و کاری هستید، عکاس هستید یا فروشنده، اهل موسیقی هستید یا برای خود شرکت زده اید و یا ... "کارت ویزیت الکترونیک کارن کارت" با ایجاد ارتباط دو طرفه بین شما و مشتریانتان، به توسعه شما کمک خواهد کرد.

 

در مورد کارت ویزیت الکترونیکی بیشتر بدانید
در مورد کارت ویزیت الکترونیکی بیشتر بدانید